Gå til innhold
McKlone

Bilder fra Italiensk Dag 2007 (batch #1)

Anbefalte innlegg

Er det lov å be om å få tilsendt bildene du har av den feite grønne 127'en....  ;)

Når skal du egentlig få senket børsa, Arve? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å be om å få tilsendt bildene du har av den feite grønne 127'en....  ;)

Når skal du egentlig få senket børsa, Arve? ;)

Kødd!!  ;D ;D ;D skvettlappene subber i bakken jo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

127 i all ære, men savner fflere bilder av stian gundersens heltøffe gule 128. En av IDs tøffeste doninger! En gang må jeg ha en 128...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødd!!  ;D ;D ;D skvettlappene subber i bakken jo

Jeg sjekket ut børsa og kom frem til at subbingen heller skyldes lave skvettlapper enn korte fjærer. ;) Eieren så jeg ikke snurten av!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket ut børsa og kom frem til at subbingen heller skyldes lave skvettlapper enn korte fjærer. ;) Eieren så jeg ikke snurten av!

Skvettlappene blir jo bare kortere og kortere for å holde følge med fjærene..... takk det samme, du var vel opptatt med bremselufting som vanlig  ;D Forresten rart du ikke så oss, både eier og junior stilte jo i uniform.  ;D ;D

KARN_ID07_CRW_6003_800x571.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE!!!

Er det lov å be om å få tilsendt bildene du har av den feite grønne 127'en.... ;)

Arve V

Det må vel kunne ordnes, du kan sende en pm med mottakeradresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat:

men savner fflere bilder av stian gundersens heltøffe gule 128. En av IDs tøffeste doninger! En gang må jeg ha en 128...

Så megen entusiasme for 128 Rally!  Hadde akkurat en slik bil som konebil ved siden av Alfetta turboen!   Skulle kanskje ha beholdt den?  Ser jo frekk ut den dag idag.  Hadde problemer med å få solgt den for ingen ville ha rally bil!   :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

127 i all ære, men savner fflere bilder av stian gundersens heltøffe gule 128. En av IDs tøffeste doninger! En gang må jeg ha en 128...

JE

Trykk *refresh*, så skal det ikke bare dukke opp flere bilder, men noen av de gamle har fått endret innhold, bl.a. en gul 128

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat:

men savner fflere bilder av stian gundersens heltøffe gule 128. En av IDs tøffeste doninger! En gang må jeg ha en 128...

Så megen entusiasme for 128 Rally!  Hadde akkurat en slik bil som konebil ved siden av Alfetta turboen!   Skulle kanskje ha beholdt den?  Ser jo frekk ut den dag idag.  Hadde problemer med å få solgt den for ingen ville ha rally bil!   :)

Bare for å pirke litt Gabor, den gule er ingen "Rally"... den grønne med delt framstøtfanger og runde baklys er derimot ett eks. av det skjeldne slaget... og ja, du skulle nok ha tatt vare på slik en tøffing  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...