Gå til innhold
U5tabil

Biltrekk - GTV 116

Anbefalte innlegg

Noen som vett hvor jeg kan kjøpe et biltrekk for GTV 116? Har sett noen pene i forskjellige farger osv med Alfa logo osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har noen skreddersydde på for GTV6 (og GTV/Alfetta) på http://www.carcoverworld.com/

De blir litt bleke etter en sesong eller to i sola, men trekket puster, er vanntett og passer som hånd i hanske. Det jeg kjøpte hadde lommer for speilene så det går kjapt å ta av og på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har noen skreddersydde på for GTV6 (og GTV/Alfetta) på http://www.carcoverworld.com/

De blir litt bleke etter en sesong eller to i sola, men trekket puster, er vanntett og passer som hånd i hanske. Det jeg kjøpte hadde lommer for speilene så det går kjapt å ta av og på.

Er ikke bekymra for sola, den skal stå innendørs. Det er mer mot støv og drit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

clsscicadditions i uk syr flotte trekk i ren bomull myke frote innside så du slipper riper, valgfri frage og piping, samt med lommer for speil og en passform som ville kledd en veldreid kvinne ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et rødt bomullstrekk med frotte på innsiden :) Dette har glidelås for døren og snøring nede... Thavn kjøpte 2 av disse, husker ikke fra hvor. I ettertid byttet thavn over til et trekk for 916-GTV, det passer utmerket. Dette med Alfa-skrift på sidene etc....Veldig pent!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne sett bilder av et trekk fra de som selger før jeg kjøper. Jeg vil ha et slikt pent et for innendørs og har sett et par til nå men ingen bilder :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så bra bilde men det ser greit ut:

Der har du et trekk jeg ville hatt tak i, med Alfa logo og greier!  ;D Hvor fikk du kjøpt dette? Og fåes det i svar også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er original støvtrekk til GTV 916. Ble solgt gjennom Alfa forhandlere med Alfa delenummer etc. Men jeg tror de er tomme i Italia. Prøv noen store tyske forhandlere f.eks.

Ikke 100% perfekt passform. 916 er mer kileformet, så sømmene følger ikke karosseriet helt perfekt. Men ikke så verst heller.

Jeg hadde tilsvarende til min gamle Spider. Der var passformen perfekt.

Topp kvalitet på støvtrekkene i alle fall!

NB Kun til innendørs bruk.

EDIT: Leveres kun i rødt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal aldri stå utendørs, den skal lagres i garasje hele tiden, jeg vil bare ha et pent trekk som kan legges over bilen når den står i ro osv. Sånn at jeg slipper og komme til en nedstøva bil liksom...

Har skjekka ut et par sider her nå og har kommet frem til denne sida her:

http://www.italiancarparts.com/covers/carcovers.html#covers

Den her frister veldigt.

SATIN STRETCH:  Stretch Satin Custom Car Covers are made for vehicles parked indoors, and for owners who want nothing but the best for their vehicle. There is no alternative, available from any supplier, for this cover. Satin Stretch is an indoor Custom Car Cover fabric. It will fade if exposed to extended sun, and is not water resistant. The material has Lycra fibers for stretch in both directions, mirroring every perfect contour of your vehicle. And the inner liner is the softest fleece we've been able to find - specially designed not to rub off on convertible tops. It is available in solid color designs, including Black, Steel Gray, Pearl White, Burgundy Red, Dark Blue, Fly Yellow, Tan, and Forest Green. Satin Stretch is the SOFTEST fabric available. Blind stitching results in invisible seams - this is a SEXY car cover!

Color Choices: Black, Gray, Pearl White, Burgundy, Dark Blue,  Green, Red, Yellow, Tan

Order:  # CVC4SS $339.95

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal aldri stå utendørs, den skal lagres i garasje hele tiden, jeg vil bare ha et pent trekk som kan legges over bilen når den står i ro osv. Sånn at jeg slipper og komme til en nedstøva bil liksom...

Jeg har også siklet på det trekket der, men ville gjerne hatt det med Alfa Romeo skrift enten på panser eller på sidene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også siklet på det trekket der, men ville gjerne hatt det med Alfa Romeo skrift enten på panser eller på sidene...

Ja det er bare det den mangler... Går sikkert an og spørre om det er muligt og få dem til og sy på no ektra for en slant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...