Gå til innhold
Uhu

Noen som vil spare sin alfa i vinter? Vinterbil(er) selges

Anbefalte innlegg

Har idag den glede å kunne tilby alfaeiere som ikke vil kjøre i vinterenssaltsuppe,med påfølgende forringing av deres kjære alfa.

Har to flotte biler med gode vinterdekk.

Den ene er en NISSAN BLUEBIRD SKYLINE 1989 årsmodell (1.g reg 88), med dobbeltenning Eu-ok til Mars 2008, Har vært en utmerket byggbil,med hengerfeste og gode piggdekk (Nokia) Alt virker med unntak av elantenne og utvendiglås på bakluke.

Enda en god stund til regreimsbytte.. Nissan bruker svært lite bensin. Skilter på,blå oblater.

Så er det en Ascona 1.8i Gt, med flotte recarositz (orginal),denne er også eu-ok,skilter på,blå oblater. SGS nye piggfrie falken vinterdekk.

Så skal vi si 5000,- for nissan, skal du prute tar jeg ut en flott Cube cd/mp3 spiller.

Og hva med 4000,- for Opelen?, skal du prute her tar jeg ut batteriet... nytt i forrige uke.

Om jeg er så uheldig at vrakpanten blir 10000,- i 2008 ja da lurer jeg meg selv litt nå.....

Ring 91565793 for en rimelig bilhandel.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsmodell er opelen? Eu-ok hvor lenge?

1986 modell,og jeg lurer på om ikke den er eu-ok til mai neste år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsmodell er opelen? Eu-ok hvor lenge?

1986 modell,og jeg lurer på om ikke den er eu-ok til mai neste år.

Opel'n er nå solgt,Og vil spare en alfa spider denne vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...