Gå til innhold
916

Partsnr airbag CPU

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor partsnr. på airbag CPU'n på en 156 står? Har notert ned alle numrene jeg kunne finne på CPU'n, men ifølge EBSpares er ingen partsnr. Finnes det noen annen måte å finne dette nr på?

Litt håpløst, for jeg trenger en ny, og EBSpares må ha partsnr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk denne.

http://www.spangerum.com:7080/navi?COUNTRY=001&SBMK=R&DRIVE=S&MAKE=R&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=HOME&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1

Fyll inn chassinr. nederst (ink bokstavene først).

Deretter velger du  EQUIPMENT AND ELECTRICAL CONTROLS  så  AIR-BAG DEVICES , da er det en av de øverste nummerne som skal stemme med din boks. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linken er lagret. Airbag CPU kostet 318 £. Beklagelig å bruke så mye penger uten å få noe igjen hverken ytelsesmessig eller usteendemessig. Vel, vel, det kan jo være greit at den virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linken er lagret. Airbag CPU kostet 318 £. Beklagelig å bruke så mye penger uten å få noe igjen hverken ytelsesmessig eller usteendemessig. Vel, vel, det kan jo være greit at den virker.

Har du sjekket om det kan være noe brukt å oppdrive? Alfa Rosso i Sverige er i allfall jeg fornøyd med ang. deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips! Vil sjekke neste gang. Nå er det for sent, da delen er bestillt fra EBSpares. Akkurat denne delen er det vel greit at er ny i og for seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...