Gå til innhold

integrale

Maggiore
  • Innholdsteller

    4 263
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    26

integrale vant sist dagen den 7. juni

integrale hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

242 Splendido

Om integrale

  • Rang
    Maggiore
  • Bursdag 28.10.1974

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    Ålesund

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. integrale

    Register V6

    Mener å husk at tidsforbruket for 12v var estimert til rundt 6 timer i verkstedsarbeid manualen
  2. Perfekt vær for litt kjøring og pils’ing når vi ikke vil kjøre mer 😎
  3. Bilen fylt med telt og litt kald niste 🏎. Klar for årets pinsetreffet
  4. Gir den ikke gnist når hall sensor signalet ikke blir registrert? På evo’en min gir den gnist selv omden ikke er tilkoblet
  5. Er bilen klar for pinsetreffet? Gleder meg til å se den uten de rød felgene 🏎🤣.
  6. To lekre biler, takk for koppen, brukes hver dag 🏎
  7. Ja komp testen var ikke så veldig bra, etter olje skift fikk jeg ca 9kpa og før lavere. Skal vel være 11-12 kpa normalt. Bilde fra når motor står på TDC
  8. Hei Noen som har peiling på Lancia Delta Integrale EVO 8V. Har en bil som gikk fint for 2 år siden med datasprut, har satt den tilbake til original, men bilen vil ikke starte, ved bruk av start gass kan man høre antydning til tenning. Har sjekket alle sensorer og ecu pin out. Får bensin 2.5bar og det er gnist på alle pluggene. Når jeg prøvde å starte første gang så stod det feil dyser i, har nå montert IW 44 dyser og de er ca 3.2ohm, de tidligere monterte var 655l/min og 14 ohm. det luktet da litt bensin av oljen. Skiftet olje og det lukter ikke bensin av oljen med de nye dysene. Tenker det kan være feil med kammer eller timing. Ny reg reim er montert og merking på kamdrev og veiv stemmer. Er usikker på fordeler om den kan monteres feil, noen nevnte til meg at dette var mulig. Når sylinder 1 er på tdc og alle merkene på drevene er over ett så står fordeler på gnist til sylinder 4. Det var ikke fordeler på data sprut så jeg har montert inn det jeg tror er de originale kammene som lå i ei eske som fulgte med bilen. Så tenker at feilen kan ligge her. Men har litt lite kunnskap om timing og kam åpning og lukke tider ect
  9. Skifta selv, veldig enkelt. Brukte ikke spesial verktøy men vet det finnes
  10. På tide med en ny 166, når jeg ser interiøret på Volvoene så skjønner jeg at du savner 166’en 🤣🏎
  11. Har du tatt ut el, plugg til luft mengde måler? Er det feil med måler skal den gå greit uten pluggen tilkoblet. Ofte er det ikke nok å rense egr om den sitter fast, eller hele insuget er full av dritt. Sjekk også at det er god kontakt på batteri, flere har opplevd fusk ved slakk klemme
  12. Vi satser på fine vær, Arvid har ihvertfall bestill sol og god temp 🏎☀️, håper vi sees
  13. Hvem blir med her fra forumet da? Jeg og Dagfinn hiver oss i bilen tidlig fredags morgen. Satser på å vær fremme i 16-17 tiden
  14. Litt motor og bakluke, alt interiøret,sideskjørt, fangere og ikke minst alt elektrisk. Ikke en ting som fungerer av det elektriske. Skikkelig hjemme laget :)
×
×
  • Opprett ny...