Gå til innhold

t.s

Apprendista
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

    Aldri

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutro

Om t.s

  • Rang
    Apprendista

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi
  1. Hei. Treng b-stolpe indre og yttre og kanal indre og yttre på venstre side. Ser på bilde att fordør på venstre side er skada, men er bakdøra heil? Tren forøvrig både for og bakdør. Er og interesrt i kanalskjørt på v.side også om du har det.
  2. Selger ny på alfastumper.dk til 2099,-DKK
  3. Ønsker å kjøpe brukt servopumpe til 156 1.8
  4. Brukte teutonia vogn med bag i 156 sed. Den var enkel å få inn i bilen med bag. Tykte og det vart bra med plass rundt vogna også. Sikkert komne fleire gode alternativ etter den tid. Veit at Qvinny har snertne vogner med bag.
  5. opel bruker oljetrykksfølaren som styrestrøm for kjørelys, så hvis oljetrykksfølaren fuskar så blinkar lyset. skifter du følare så vil det nok ordne seg.
  6. Når ein skifter kamvariator, må ein bruke kamlåseverktøy for å få registeret rett. Gjer ein ikkje det, kan innsugskammen bli feil i forhold til øvredødpunkt og bilen vil gå som ei dass. Det blir som om registerreima er ei tann feil.
  7. Kan aldri vere 100 prosent sikker uten å sjå på bilen, men slik som du forklarer problemet høyrest det ut som det er toppakningen som er problemet. Bør hvertfall sjekke det ut.
  8. For meg høyrest det ut som toppakningen er gåen. Den kvite røyken er nok kjøleveske som kjem inn i forbrenningskammeret. det skjer som oftast først når motoren er blitt varm. Du vil også også kunne få luft i kjølevannsystemet, og da blir motoren fort for varm. Du bør ikkje køyre for mykje med dette problemet, for det kan gjere ytterlegare skade på toppen, og den kan bli skeiv og må slipast. Pass hvertfall på og etterfyll med kjøleveske.
  9. Hei. Er ny her på forumet, men har vore inne og sett litt på sidene her. Bra forum forresten. Eg arbeider som biloppretter og lakkerer, og har nettopp "restaurert" min 156 1.8
  10. Eg har ein 156 1.8 98mod. Den hadde lekkasje i ein karroseriskjøyt på på torpedoveggen på venstresida under framskjermen. Eg tok vekk plastinnerskjermen og spylte direkte på skjøyten, og da sto spruten inn i kupeen. Der var det faktisk forlite karosserimasse fra fabrikken. Tetta det med karosserilim. Er heilt tett no.
×
×
  • Opprett ny...