Gå til innhold

trekkelg

Caporeparto
  • Innholdsteller

    295
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

trekkelg vant sist dagen den 29. juni

trekkelg hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

114 Eccellente

Om trekkelg

  • Rang
    Caporeparto

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi
  • Lokasjon
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Stilig sak! Aggressiv, men understated.
  2. Får vi noen bilder av vidunderet eller?
  3. Grattis! Anbefaler å henge seg på noen alfa-treff og arrangementer, masse hyggelige folk og fine biler Ja, og husk hilseplikten da!
  4. Helt rått! Få med deg GPS-antenna neste gang så vi får se deltaene
  5. Stilig sak, og lurt med de LEDene. Den softwaren så veldig smidig og fin ut. Så for meg at det var vanskelig å få synkronisert video og telemetri, men det gjør tydeligvis softwaren helt av seg selv. Genialt. Har brukt Motec og ATLAS litt for å finne tiendeler (i simracing), og begge de er litt overveldende med alle mulighetene, iallefall når man har fantasi-mengder med data.
  6. Utrolig fet bil, og tøft prosjekt. Bruker du noe datalogger ala Motec eller noe slikt?
  7. Har sagt det før og sier det igjen, løp og kjøp en Giulia QV i dag og pass på den godt. Forbrenningsmotorens dager er talte enten man liker det eller ikke, og dette er sannsynligvis siste generasjonen biler med motorbrøl og ildkuler fra eksospotta. Selve kronen på verket fra denne delen av bilhistorien. Etter at elektrisiteten har tatt over blir det selvkjørende biler og alt det der, men at det blir påbudt i vår levetid? Tviler. Man skulle tro at Ivar Medaas ikke hørte hjemme på et Alfa-forum, men jeg føler at det er en parallell (særlig siste vers da):
  8. Oi oi, tør du si sånt høyt her inne? Nå kommer stormen av nostalgikere, luditter og portvoktere av ekthet 😁 Tror du har helt rett jeg altså, FCA har vel ikke allverden av elbil-teknologi i porteføljen, så om Tesla var mulig å fusjonere med eller kjøpe opp for en fornuftig penge så hadde det vært store fordeler å hente for begge selskaper. FCA kunne fått tilgang til teknologisk plattform fra øverste hylle og Tesla kunne fått tilgang til folk som kan tegne pene biler
  9. Er du sikker? "Åja, du skulle rekke polet før det stenger før påske? Det var leit, men vi må avklare et par ting med juristen. Vent her."
  10. Tror neppe det blir mindre oppmerksomhet å få av lensmannen hvis man prøver seg med en sånn "kreativ" løsning
  11. Ja ja, da blir iallefall min neste Alfa i misano blue, så det ikke blir helkrasj Det burde forøvrig vært gjort et generelt unntak fra kravet om å ha skilt foran på Alfa, å sette på slikt er som å tegne bart på Mona Lisa
  12. Det ville vært helt idiotisk å skille ut Alfa nå som FCA endelig har kommet seg av startstreken med å etablere AR som sitt premium brand. Det gir ingen mening. Hele poenget med denne øvelsen var jo å oppnå markedsdekning for konsernet. Hvis de nå skulle bestemme seg for å sage av denne armen så ville de enten måtte starte helt på nytt med et annet brand eller bare gi opp og erklære seg konkurs. Det som står i artikkelen er jo ganske tydelig: Italiensk tabloidavis spør VAG-sjef om de er hypp på å kjøpe Alfa, VAG-sjef svar "nei, vi har allerede premiummerkene vi trenger" og that's that. Det er ganske langt unna et troverdig rykte om at FCA ønsker å selge Alfa...
  13. Jeg er iallefall glad for at de fleste rundt meg i trafikken har mest mulig støttehjul, for jeg har verken lyst til å kollidere med dem eller betale forsikringsoppgjør eller sykehusregninger for dem når de går tom for talent i trafikken De av oss som er litt over snittet interessert kan heller gjøre informerte valg som passer oss bedre.
  14. Det er jo snakk om helheten av all biltrafikk, så det er klart at å gjøre bilparken som helhet mer understyrt lønner seg. Det beste hadde jo vært om kjøreferdighetene til folk som helhet hadde økt i tillegg (ikke istedenfor).
×
×
  • Opprett ny...