Gå til innhold

Formann

Primo Capo
  • Innholdsteller

    1 791
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Formann vant sist dagen den 9. juni

Formann hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

5 Neutro

Om Formann

  • Rang
    Primo Capo
  • Bursdag 04.01.1968

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    ski

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Helt klart. Eibach er progressive mens H&R er lineære. Vesentlig stiver en orginalt.
  2. Ett sett fjærer selges kr 1000? Øyvind
  3. Hei, har nettopp ervervet en 98 mod TS. Fulgte med Ragazzon rakt rør + en sluttpotte fra Ragazzon (dvs ikke 2 potter). Alt for mye lyd til en på 50 😉 Fikk satt på original mellompotte før jeg overtok bilen men fremdeles med Ragazzon sluttpotte. Helt ok på tomgang og supert crispy lyd over 4500 o/min. Men mellom 2000 og 4000 o/min, hvor man ligger på vanlig kjøring, så er en infernalsk buldrelyd booooooooo. Noen råd om løsning og potte. Tenkte enten Imsaf original, men det er kanskje litt stille... Øyvind I
  4. Dette er 2011 modell. Ble riktignok produsert i 2010 men modellår 2011, dvs produsert fra høsten. Setene med senter i alfatex var vanlig men man kunne også få helskinn. Senterkonsoll i sort ble standard for 2011 modellen mens min 2010 modell som er produsert i mai 2011 har den blanke
  5. Hei, jeg har den i min 159 2.0 JTD 170 hk. Fungerer og verdt pengene.
  6. Hei, firmaet heterAutoelectronics (som jeg nevnte over). Leste alfaowner at komponentene ligger i en slagt silikongugge som kan løsne, samt en kondensator løsner inni der. Veldig vagt dette men Autoelectronics fant feil og rettet. 6990,- fo rmorroa (med 2 års garanti). Han var forøvrig veldig opptatt av alle symptomer samt feilkoder som han sjekket noe opp rundt før jeg leverte inn ECU'en. Ryddig.
  7. Hei, kort status. Ette rlit søking på nettet fikk jeg tips om at det var samme probelm på 147 GTA og andre nyere som har ECU'en liggende på motoren. Leverte den til rep hos Autoelectronics i Oslo og når går den som en kule.
  8. Hei, startet opp GTVén (3.0 V6 24V) etter vinterlagring og kjørte ut fra garasjen. Etter 1 min på tomgang døde den brått og er ikke liv. Spjeldet i spjellhuset (trottel body) sår som bare det når man setter på tenningen og det er en drøss med feilkoder i følge CA. Noen som har en ide på hva det kan være for noe? Hilsen Øyvind
  9. Hei, skjønner godt at Super fjærer passer bedre enn BIlstein til 166. Forran er den alt for myk med Eibach. Mye mer harmoni i kjøreoppsett med Super, og høyden ser no bedre ut i mine øyne også.
  10. Hadde gått for originale Super fjærer til din + Bilstein dempere. Orignale foringer (eller tilsvarende) er fint for medstyrende armer.
  11. Jepp, km stand er ingen problem så lenge man er påpasselig med vedlikehold :-) Spennende med GTV'en. Begge har klart seg bra for stålmarken?
  12. Spennende, ser du har nye fjærer bak også. HVilken type er det?
  13. Kom over denne, har litt historie utenom det vanlige kan man si, derav prisen på friske 145.000 Euro https://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-gtv-alfetta-gtv-2000-16-v-gruppo-4-gasoline-brown-da5bdb42-4ce2-fe45-e053-e350040aa007?cldtidx=20
  14. At det kommer SW synes fornuftig gitt behovet i mange land i Europa (og som det sto en av artiklene, noe over 40% av markedet er der). Dvs, for liten ekstrakost kan man få økt salg = no-brainer Hvis amn derimot lager en upraktisk sak kan jo bare droppe det - det blir jo like håpløst som 80-tallets mote: kombi-cupe. Photoshopen av den røde med Media 282 på siden er både lekkrere enn de andre ideene men også mer praktisk. Ø
  15. Er litt i tenkeboksen med GTV'en. Q2 etc etc. No cost spared...Litt fristet av 116 serie igjen Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Opprett ny...