Gå til innhold

Multiair

Caporeparto
  • Innholdsteller

    430
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

Multiair vant sist dagen den 26. august 2017

Multiair hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

43 Molto bene

Om Multiair

  • Rang
    Caporeparto

Demografi

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

905 profilvisninger
  1. Her ser du korleis denne plastbiten er,den må du bare pirke vekk så du kjem inn til låsen
  2. Hei Har opplevd dette så rimelig sikker på kva som er problemet.Veit ikkje om du har sedan eller stv,men problemet er nok likt.Er det sedan må du nok inn igjennom skiluka og pirke vekk plastbiten som er klemt på(ingen skruer)lukedelen.Det som har skjedd er att utløyseren har klart å koma seg på feil side,tok ein liten film av korleis den skal virka,utløyseren skal vera lengst til venstre og trykke på opneknappen mot høgre.I ditt tilfelle har nok utløyseren kome seg forbi opneknappen,du ser det er mulig på filmen min.(filmen blei for stor så legg ved noen bilder)utløysermaniken ved fingeren min har nok kome seg i mellom opneren og låsekroken.
  3. Du bør bruke kamlåser,den "how to to" som du har linket til er for diesel,du har vel ein 2,0jts.Her er ein til 2,0ts,blir vel likt,men det er vel andre låser til Jts. https://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_cam_belt_change.shtml Og ja,kun Tutela cs speed på hydrulikken til selespeeden.Så er det vel balanseaksel reim du også må tenke på.
  4. Det vil eg hevda att ikkje bør forekoma all den tid alle 4 kamhjulene er 360graders vribare uten att kammen leer seg,er kammene fast med låser samt stempel 1 i topp skal det bare vera å tre på kamreima og så stramme opp(då flytter kamhjulene seg til korrekt posisjon),skru til kamhjulene,fjerne kamlåsere,tørne 2 runder for så å sjekke att det stemmer med døpunkt og låser igjen. Dekselpakningene har heller ikkje eg bytta noen gong.Men ja,viktig å få kamlåser til 3,2l.
  5. Hærlig!!!! Har vel skifta reim på 7-8 V6er,alltid kjøpt komplett sett inkludert vannpumpe og hjul.Som regel har det vore inkl pakning og skruer til vannpumpe,dog aldri pakninger til kamaksler.Vil du bytte dei må du nok bestille utenom.Personelig har eg aldri bytta dei og aldri hatt noen lekkasje der heller. Levenrandører har vore EB-spares,reservedeler24 samt meca,bare å søke rundt. Som du skriv må du nok ha egne kamlåser til GTA,ellers er nok alt likt.Svinghjulslås har aldri eg brukt,men sikkert ikkje dumt hvis du har.Når du er i gang hadde eg bytta pluggene samtidig då plenumet er av og du har lett tilgang til det. Ellers så kan veivakselbolten sitta godt,eg skaffa meg ein skikkelig lufttrekker så nå går det lett,har du ikkje det må du kansje til med litt varme(Personlig ikkje så glad i flammer der,men veit mange bruker varme).Kamakslingene kan også sitta litt,men har alltid klart å slå/kile dei av for min del. Det er jævlig trangt i ein 156,så regna med ein dags jobb her,ellers har du nok kontroll så lenge du har klokke og låser,Lykke til jobben og med den flotte bilen.Om 5-10år er nok prisene gått kraftig opp her,med biler som ser så fine ut med den km standen.
  6. Alfa Romeo hadde det på bil i 1980,først i verden. Har nå hatt av mange toppdeksel,aldri sett att det står fullt av olje der,så det ser ikkje rett ut.
  7. Finns det sånne sett enno??I så fall vil eg bestilla eit.
  8. Hei Dette er ikkje noen automatkasse,men ein "robotisert manuellkasse".I prinsippet er det ein manuell kasse med 2 clutcher,der kvar clutch har sine gir,ein clutch tar 1,3,5 og revers,mens andre clutch verkar på 2,4,6 gir. Det er vanlig gearolje på kassen,i tillegg er det jo olje på det hydrauliske systemet som sørger for å skifte gearene.Uansett,det er sikkert ikkje dumt å skifte olje,iallefall på girkassen med jevne mellomrom.Det gjeld bare å finne rett gearolje for denne kassen,bare å surfe litt på nettet så finn du nok det.
  9. Min GT,eller rettere sagt min mors med "traktormotor"er veldig stabil rundt 90,nærmest som 166 som låg på 90 heile tida,mens mine 156er er heilt motsatt med variasjon mellom 65 og 95 i hytt og vær.Ville tippe att det var termostaten som treng byttes,særlig hvis den bruker lang tid på å bli varm.
  10. Hei,ja hadde ein,men den er så og sei seldt.Men har ein til som treng ein del stell.Håper den blir ferdig i vinter.
  11. Akkurat bytta klosser og skiver bak på min 156,ikkje nødvendig å av med callipper feste(klaven som har den idiotplasserte bolten)Bare å skru av dei 2 boltane på glideboltane og av med kalipperen ,så av med klossane,av med skiva,skru inn stempelet,pusse,smøre++,på med nye skiva,på med nye klosser,på med kalipper og vipps så er du der. Så er spørsmålet,skal ein pumpe bremsene først,eller bruke handbrekket først for å få alt til å verka som det skal?
  12. Hei Har ingen pris på den enda,då det finns ein del jobb før han er klar for skilt,bla kamreim+++.Håper den er klar til våren.
  13. Ja,regna med att du kunne vera inntressert. 164 er heilt topp,skal bytte kamreim og vannpumpe+vanlig service på den snart.Alfettaen er veldig heil og god,men treng noe pussel.Rustmessing finns det nok ein del,ikkje heilt sikker ennå.GTV6en treng også kamreim og vannpumpe+ein skikkelig gjennomgang av drivverk med skifting av donuts og gearkassefester+++,samt bremser.Så lakkering,ferdig til våren håper eg.
  14. Å nei,ikkje heilt!!Har noen andre også,ellers får eg kjøpe meg noen
×
×
  • Opprett ny...