Gå til innhold

Multiair

Caporeparto
  • Innholdsteller

    461
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    8

Multiair vant sist dagen den 19. juli 2019

Multiair hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

68 Superbo

Om Multiair

  • Rang
    Caporeparto

Demografi

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

1 118 profilvisninger
  1. Der har du nok problemet,finns jo både push og pull.Då er vel det gamle pull,og den nye du har fått push.
  2. Du må vel trykka inn utløyserlaget i pressplata som du ser den gamle er?
  3. 3/4 " slange,klokoblinger,8bars trykk og 3/4" trekker så skal du sjå,bare bank,bank så gje han seg nok
  4. Ville også prøvd å bruke større slange,tenk på att hurtigkoblinger er restriksjon,så eg brukte klokoblinger i staden.
  5. Har ein siste utvei "metode" som eg har hatt suksess med 2 gonger,dog ikkje prøvd på din type av maskin.Det er å sette latsmannarmen på ca 90grader før det treffer betongen og så køyre den på starteren.Det verka litt ekstremt,men faktum er att det har vore 100% suksess for meg.
  6. Ja,skal du bruke latmansarm er det nok ein fordel å få last av svinhjulet.Prøvde på ein 156 v6 for 10-15års sia med å sette den i 6gear ,men tilslutt så slura den på clutchen,det var då eg kjøpte stor trekker. Men får du låst av svinghjulet og lang nok arm så må jo noe gje seg.
  7. Har veldig lyst på ein Quattroporte,men då skulle det ha blitt ein med Duoselect.Min meining er att desse er langt meir spesielle enn den med vanlig automat.Duoselect er "drysump" med røde toppar i tillegg har den gearkassen bak,mens den automatiske er våtsump(blå topp) med standard automat kobla til motoren framme.
  8. Problemet treng ikkje å vera størreslen på tanken,men slangen..Bruker sjølv klokoblinger og 3/4" slange.Normale garagekompressorer har som regel 1/2" slange(I tillegg er det restreigsjoner i hurtigkoblingene) og det kan nok bli for spett.Men det løyser seg nok,gjer alltid det!!
  9. Oiii,den var treg,har alltid klart det med den store muttertrekkeren.Kansje varme må til då,veit det blir brukt så sikkert ikkje farlig,veldig effektivt er det i alle fall. PS.Som du sikkert veit så treng den ganske mye luft for å levere når det er prat om 3/4 og oppover.
  10. Hei Seint svar,men det er vanlige gjenger på bussoen,ikkje lings.Personlig bruker eg stor muttertrekker då dei kan sitta ganske så hardt.Noen varmer,men eg liker ikkje tanken på for mye varme der så derfor har eg ein 3/4" muttertrekker,håper det løyste seg.
  11. Q2 diffen sit vel i sluttdrevet i gearkassen og er vel ein torsendiff,blir vel same olje som i gearkassen.Desse oljene som du har bilete av er automatoljer,kan også brukes i manuelle kasser,men vanlig gearolje for manuelle kasser er vel betre,trur eg. -Forresten,den Petronasoljen er vel greit,ser ut som gearolje for manuelle kasser,Finn ut oljen til gearkassen i bilen skal ha,så er du der.
  12. Ja,skulle ha gjort det,i staden reiste eg på jobb uten tanke på akkurat det,desverre.Kjem sterkare tilbake når eg kjem heim.
  13. Hei Sitter mellom påfyllingsrøyret og tanken.Men på 164 er det heilt nede på tanken,så langt nede att hvis du fyller full tank lekker det ut 20liter før det stopper.Gummien lekker overalt,såg ok ut,men hvis du bøyer ser du sprekker bokstavligtalt over alt. Gummien til GTVene var også kraftig sprukket,dvs den eine såg fin ut,men den skal eg ha så får finne noe anna.Dei var heller ikkje heilt like,åpninga inn på tanken til 164 er ein del større.Skal på jobb i dag så får prøve å koma på noko lurt til eg kjem heim,takk.
  14. Takk for den opplysningen,har jo ståend 2 gtv-116,må sjekka det.😄
×
×
  • Opprett ny...