Gå til innhold

Trazor

Caporeparto
  • Innholdsteller

    259
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

    Aldri

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutro

Om Trazor

  • Rang
    Caporeparto

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Solgt. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
  2. Ikke sveis på stålplater som er forsinket, da man kan utvikle en ganske nasty influensalignende forgiftning som i ytterste konsekvens tar livet av en. Fra arbeidstilsynet: Tiltak ved sveising på overflatebehandlet materiale Sveising på overflatebehandlede flater kan føre til at kjemikaliene i overflatebelegget blir spaltet og frigitt i sveiserøyken. Sveising på blyholdig maling (blymønje) avgir bly. Isocyanater og cyanider dannes dersom du sveiser på polyuretanbelagte flater. Ved sveising på galvanisert materiale inneholder sveiserøyken sink. Sveising på epoksybelagte materialer avgir også farlige stoffer.
  3. Jeg må dessverre innse at jeg ikke har tid til å gjøre ferdig prosjektet jeg begynte på. Legger derfor bilen ut for salg, og håper noen kan ta over der jeg begynte. Bilen er en 1993 AR 155 Q4 (Lancia Delta Integrale drivlinje og motor, AR 155 karosseri), noe som betyr ca 190 hestekrefter originalt, og 47/53 fordeling på for og bakhjul. Bilen står i dag på bukker, med akslinger og kardang (?) demontert. Det er påbegynt en del rustsveising, og en del gjenstår. Det er i all hovedsak dette som tar tid og det er dette jeg ikke har kapasitet til å gjøre selv. Alt utstyr til å få ferdig bilen følger med: Sveiseapparat, maske, malesprøyte og plass til å mekke på bilen hvis det er ønskelig (Den står i Ytra Arna i Bergen) Nytt utstyr som er kjøpt inn: EBC Turbogroove Bremseskiver Redstuff Bremseklosser Bilstein B6 dempere, foran og bak Nye fjær, foran og bak Poxerflexforinger til forstilling Interiøret er plettfritt, og det følger med sommer og vinterdekk, begge på alu. Med andre ord, har den potensialet til å bli en flott bil til den rette personen. Av rustsveising som MÅ gjøres, snakker vi om høyre og venstre hjulbuer bak, samt et lite område foran hjulbuene. Kan selvsagt ordne bilder til interesserte, Pris: Si det. Det nye utstyret er vel alene verdt 10.000 og bilen mer, men på bukker gjør den ingen penger for noen. Tar derfor i mot bud rundt 10.000. Prosjekttråden: http://cuoresportivo.no/index.php?topic=29104.0
  4. Herlighet, så mye snø fremdeles?
  5. Ser helst at du gir opp hele prosjektet. Får så dårlig samvittighet for mitt eget prosjekt som forsømmes.
  6. Bah, karosseriarbeid sucks! Er kaldt og mørk for tiden og arbeidslysten er fraværende. Fikk likevel gjort litt i går: Område foran hjulbrønn skrapet "rent" for rust og kappet vekk gammel drit: Kappet til ny støtteplate som skal sveises inn: Sett ovenifra: Samme område på høyre side. Jada, blir ikke arbeidsløs med det første.
  7. Har snakket med Evochris, men han har sluttet i jobben på Os Sandblåsing. Skal likevel høre med dem om de har ok priser, har også sendt mail til Bergen Coating. Hey jeg er int i lokaler og eventuelt sandblåsiing. Jeg lurer på om det er fullt der nå, kan høre. Ta kontakt med Os Sandblåsing, så tar de det du vil ha sandblåst. Prisen var ikke feil heller.
  8. Støtdemperene kom fra seekpart24.com. Slapp tysk moms (fikk norsk) og grei frakt.
  9. Litt sandblåst og malt herlighet. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
  10. En liten oppdatering: Bakre og fremre ramme er levert til sandblåsing og skal kjøpe punktsandblåser slik at jeg kan blåse litt selv også (Calipre o.l). Noen som har erfaring med punktsandblåser?
  11. HVordan sandblåser du? Punktsandblåser? Ser jo veldig rent ut i den garasjen din
  12. Han jobber ikke lenger på Os Sandblåsing, så han kan ikke hjelpe
×
×
  • Opprett ny...