Gå til innhold

edho

Apprendista
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

    Aldri

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutro

Om edho

  • Rang
    Apprendista
  • Bursdag 26.03.1981

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    Oslo
  1. Hei, Ønsker å få tak i dette da jeg trenger lasteplass.
  2. Helst med nøkler, men kan ta et uten for en billig penge.
  3. Send meg en melding på 40227651 hvis aktuelt, kjører nedover til Oslo fra Molde i morgen så kanskje jeg kan stikke innom på veien?
  4. Fikk en lokal helt til å se på egr, han rens den og bilen fungerer fint. Anbefalte meg å bytte del når jeg kommer til Oslo, noe jeg skal gjøre. Auto ital får ta seg av jobben:)
  5. Jeg er helt grønn på dette, så å blinde egr forstår jeg lite av:) Hva er det, og hvordan gjør man det?
  6. Hei, først og fremst tusen takk for alle gode tips. Jeg har lyst til å prøve å rengjøre egr, men er usikker på om jeg bør prøve da jeg har tilnæremt null peiling.Vi får se. Anyway, jeg har ringt til diverse verksteder og hørt om de hadde ledig tid. Selvfølgelig ikke nå rett før påske. Men jeg fikk et tips fra en mekaniker, om å forsøke med innsprøytingsrens for å rengjøre egr. Har det noe for seg?
  7. Hei igjen, Det virka dårlig å ta ut kontakten til MAF. Motoren fjuska mer. Satte tilbake kontaken, på tomgang går turtallet ok raskt opp til to tusen, der er det motstand. Så løsner det litt ved ca 3-3,5 tusen igjen. Røyken er vel mer gråhvit enn svart vil jeg si. Er det noe poeng i å forsøke å rengjøre MAF når det ikke gjorde noen forskjell å koble den ut?
  8. Takk for svar. Er det bare å dra den rett ut, eller er det noe som må skrues ut først? Har forøkt å dra rett ut uten helll. Mulig den sitter jævla godt, men er redd for å ta i for mye. Kjipt å ødelegge noe.
  9. Hei, flott start på påskeferien med motorproblemer 50 mil fra Oslo. Joho Dette skjedde: Etter en nedgiring ville ikke motoren dra. Motoren dro svært lite opp til ca 3,5 tusen omdreininger da turboen syntes å sette inn. Måtte dessverre kjøre et stykke med bilen slik. Nå starter den fint, går ok på tomgang, men dersom man prøver kjøre kommer det svart eksos. Når man kommer opp i 2 tusen omdr. ca går det ok å kjøre, men det er null drag før som sagt man kjenner aks ved ca 3,5 tusen omdr. Et viktig spørsmål: Er det farlig/skadelig for bilen å kjøre når den er slik? Har søkt litt rundt omkring og det synes å være noe med luftfilteret (lmm måler)? Noen som har en guide til hvordan dette skiftes på min modell? Jeg har liten peiling på mekking, så det bør være en god guide:)
  10. Hei, flott start på påskeferien med motorproblemer 50 mil fra Oslo. Joho Dette skjedde: Etter en nedgiring ville ikke motoren dra. Motoren dro svært lite opp til ca 3,5 tusen omdreininger da turboen syntes å sette inn. Måtte dessverre kjøre et stykke med bilen slik. Nå starter den fint, går ok på tomgang, men dersom man prøver kjøre kommer det svart eksos. Når man kommer opp i 2 tusen omdr. ca går det ok å kjøre, men det er null drag før som sagt man kjenner aks ved ca 3,5 tusen omdr. Et viktig spørsmål: Er det farlig/skadelig for bilen å kjøre når den er slik? Har søkt litt rundt omkring og det synes å være noe med luftfilteret (lmm måler)? Noen som har en guide til hvordan dette skiftes på min modell? Jeg har liten peiling på mekking, så det bør være en god guide:)
×
×
  • Opprett ny...