Gå til innhold

knutveloce

Apprendista
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

    Aldri

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutro

Om knutveloce

  • Rang
    Apprendista

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi
  1. Enig med forrige taler; flaggposten før sjikanen er alt for sent plassert, når man kommer dit er man jo passe fokusert på spor/bremsing etc. Jeg fikk svartflagg der i fjor i regnet, og så det ikke før 3 passering - lå og jaget. Det samme med evt oljeflagg....hvis man ikke ser det på vei ned langsiden må man flytte blikket til venstre og sjekke. Posten i siste sving er også på totalt feil sted; den burde være rett før eller etter "høyfarten". Når det er sagt var det relativt spennende å se på Corsa-heatet på Søndag; nesten for mye action både foran og bak i feltet!
  2. Til eminent(e) herre(er) som bygger Dallara X1/9(er), eller de som kjenner vedkommende: jeg vil ha kontakt noen som kan hjelpe meg med en epostadresse eller telefonnummer?
  3. Litt onboard video fra aktergjengen:
  4. Takk for et par supertrivelige dager, og bra racing! Deilig å få strukket litt på toppgiret for alle regner jeg med! Neste er dugnad på Scuderia Pronto Pronto's vogn for å gjøre den litt mer synlig i bakspeilet (den går kanskje litt i ett med asfalten). Grill & pils og strikketøy til konene så får Vegar & undertegnede se om vi får oppgradert vogna fra B-Barth til Abarth. Solide greier disse små!
  5. Pronto Pronto danser regndans så ørene flagrer!! Husk snorkel folkens!
  6. Må også få ytre at stasjonsvogna (hva heter det på italiensk?) som vanlig var fenomenal på alle måter. Ser ut som om balansen på bilen er der den skal være, men understreker at chaffeuren tydelig vet å bruke sitt våpen! Nydelig innhenting i race 2. En fryd å se på.
  7. Stølen! Perfetto!! Kanonbilder!! Kom og ta noen bilder for historisk-racing en gang også
  8. Fantastiske bilder! Alltid et kick å se bilder tatt av en som har peil. Visste ikke at Rudskogen kunne se så flott ut! Glimrende farger, kontrast og motiv/utsnitt (sorry for manglende terminologi )
  9. Selvfølgelig! Må jo alltid takke stakkaren for å få slik juling! Funka på mini, så det funker sikkert på en Abarth også! Noen godord er heller ikke å forakte, både før og etter start...
  10. Onboard-video fra de bakerste rekker: (Race 2). Takk for en grisemoro lørdag, folkens, og takk til Vegar for lån av bil (like fin!!)! Scuderia Pronto! Pronto! rent-a-driver will be back...
  11. Aluminiumting: Stålting som skal slaktes litt: Beklager kvaliteten på råtne mobil-bilder. Skal ta noen seriøse bilder når vi kommer skikkelig igang!
  12. Takker, det var perverst moro, inboardvideo med monsun-racing kommer Må jo nevne at SHAG-pilotene i Corsaen gjorde en honorabel figur ellers, JE med steinkontroll, og Vegar med en filosofi om at det gikk ikke fort nok før man var av banen, Marius likeså Ser moro ut å kjøre Abarth....hmmm...
  13. Henger meg på: må bare rette mitt dypeste bukk m/armsving & skål til Øyvind og Inge for fantastisk ingeniøraktivitet i de små timer natt til lørdag (samt natt til søndag med annen aktivitet...).- Uten dere, og flere Corsa Tifosi hadde denne helgen blitt et mareritt. Istedet ble det en av de beste racingopplevelsene jeg har hatt. Maken til sportsånd!! Å få ut to brukne bolter (som i tillegg satt med Loctite) fra trykkplata på clutchen min i mørke/regn vha relativt enkle midler er imponerende! Enda mer imponerende å så få gjenget opp på nytt, og at skrotet passet bedre sammen enn når det var nytt!! Gøy å se heatene også; det satses friskt......! Birger, Mini #42 i historisk
×
×
  • Opprett ny...