Gå til innhold

1300 SUPER

Capo
  • Innholdsteller

    668
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

1300 SUPER vant sist dagen den 6. august 2019

1300 SUPER hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

21 Buona

Om 1300 SUPER

  • Rang
    Capo
  • Bursdag 30.04.1967

Profilfelter

  • Nettside
    http://www.alfapower.nu/gallery/album92

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    Fornebu

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Krise! Venstre bakfjær på min 147 1,6 TS fra 2001 knakk i dag. Noen som har fjær liggende? Per Ove 90844134
  2. Hei, jeg var hos BT med 1300 bakaksel og det var ikke noe problem. Dog har jeg valgt å gå for 2000 bakaksel med diffbrems da jeg mener det gjør bilen «mer kjørbar» på vegen. Greit å slippe 4000 rpm for å følge trafikken på motorveien...
  3. Du kan jo sjekke om denne fortsatt er tilgjengelig: https://www.alfapower.nu/annons.php?pid=3&annid=10857
  4. Jeg stemmer for GTAm bredding - grisetøft 👍
  5. For en fantastisk garasje 👍😍
  6. Har ikke kommet meg på rulle enda. 2000 akslingen er på plass, mellomaksel overhalt. Fikk igjen bærebruene bak etter sandblåsing i dag så da skal det pressen inn nye foringer.
  7. Noen med erfaring med disse? Toyo Proxes CF2 Er begrenset utvalg i 14´
  8. Hei, Min 115 Spider skal få nye sommer dekk. Har restaurert noen 14´ Stilauto felger og tenker å montere 195/60 14. Men, hva anbefaler folket av dekk til inspirerende kjøring på veg? Per Ove
  9. Ja enig - hadde 2000 Bertone tidligere og det var en drøm på landevegen i forhold. Grunnen til at jeg tenker å velge Ski Motorverksted er at de har kompetanse og deler til forgassere og følgelig kan gjøre en tuning mens vi er på rulla 👍
  10. Ja, 4000RPM for å holde 100 km/t er slitsomt i lengden...
  11. En liten statusoppdatering: Bilen er på skilter og har blitt brukt litt. Opplever bilen som litt masete å kjøre med 2l motor og 1300 utveksling + at det er noe støy fra mellomaksel. Videre har jeg vært på BT for å få godkjent ombygninger slik at disse kan skrives inn i vognkortet. Bremser og sengesett gikk gjennom uten problemer men de måtte ha informasjon om motor, opphav og HK. Opphav klarte jeg og finne frem, men antagelser på at det var ca 150hk aksepterte de ikke - dette måtte dokumenteres. Planen blir da som følger: Mellomaksel til overhaling hos Kardang service Oslo, Montere 2l Aksel m/LSD. Ta bilen til rullende landeveg hos Ski Motorverksted - noen som har erfaring med disse? målet er å ha dette på plass i løpet av sesongen slik at bilen kan nytes noen turer før vinteren kommer.
  12. Sønnen min har en 33 1,7 16V fra 1990 som er hel,og fin - kun litt TLC. Var på skilter i fjor sommer og passerte EU sommeren 2017. Står nå i vinteropptak på en tørr låve.
×
×
  • Opprett ny...